Кошик
36 відгуків
+380 (67) 495-62-05
Залишити відгук

Bummax Co. Ltd.

Старокостянтинівське Шосе 5, Хмельницький, Україна
Кошик

Заміна передньої ресори. Mercedes-Benz Sprinter

Заміна передньої ресори. Mercedes-Benz Sprinter

Заміну передньої ресори необхідно проводити наступним чином:
Деталі кріплення передньої ресори

Рис. 242 Деталі кріплення передньої ресори: 1 — верхня гумова накладка; 2 — ресора; 3 — верхня гумова накладка; 4 — нижня гумова накладка; 5 — гумовий наконечник; 6 — кронштейн; 7 — втулка; 8 — болт М12х1,5; 9 — кронштейн; 10 — нижня гумова накладка; 11 — гумовий наконечник

На рис. 242 показано кріплення передньої ресори. Перед початком робіт потрібно підготувати міцну дерев'яну балку, відповідну довжині ресорі. Крім того, будуть потрібні знімач кульових пальців для від'єднання шарніра рульової тяги, підкатний домкрат-візок і гідравлічний домкрат. При знятті ресори необхідно діяти наступним чином:
Кріплення монтажного кронштейна передньої ресори

Рис. 243 Кріплення монтажного кронштейна передньої ресори

  • підняти домкратом передню частину автомобіля і з обох сторін відвернути два з шести болтів кріплення монтажних кронштейнів, як показано на рис. 243. Після цього автомобіль знову опустити на колеса;
 

Примітка
Якщо не вивернути болти в зазначеному порядку, потім їх неможливо буде вийняти.

  • зняти ковпаки і відвернути болти кріплення коліс;
  • автомобіль попереду підняти і встановити на опори, як було показано раніше;
  • зняти колесо;
  • зняти гальмівний супорт і підв'язати дротом, щоб він не висів на гальмівному шлангу;
  • від'єднати наконечник рульової тяги від важеля поворотного кулака;
  • встановити підкатний (гідравлічний) домкрат під поперечний важіль підвіски і підняти його приблизно на 10 мм;
  • відвернути амортизатор від поворотного кулака, як описано раніше. Знову опустити поперечний важіль;
  • відвернути верхній кронштейн (три болти). Якщо встановлений стабілізатор поперечної стійкості, вийняти кронштейн із закріпленим на ньому стабілізатором і відвести вгору;
  • відвернути і вибити болти кріплення поперечного важеля з задньої сторони. Те ж виконати з переднім кріпленням, після чого зняти поперечний важіль;
  • підставити домкрат під середину передньої ресори. Для цього найкраще підходить гідравлічний домкрат;
  • з нижньої сторони відвернути чотири центральних болта на обох монтажних кронштейнах 6 і 9 (див. рис. 242), повільно опустити домкрат. Помічник повинен притримувати ресору з одного боку. Потім зняту ресору вийняти в будь-яку сторону.
    При установці передньої ресори необхідно виконати наступні операції:
  • зазначити центр ресори і переднього мосту фломастером;
 

Правильна установка верхньої гумової подушки ресори

Рис. 244. Правильна установка верхньої гумової подушки ресори

  • наклеїти на ресору верхні гумові накладки 1 і 3 з власниками та ввести в отвори несучої балки. При установці звернути увагу на правильний монтаж і кольору подушок. Чорна встановлюється з боку водія, червона — з боку переднього пасажира. На рис. 244 показано, що подушки повинні бути розташовані гладкою стороною вниз (вказано стрілкою);
  • що надіваються на кінці ресори гумові накладки 1 і 3 (див. рис. 242) змастити маслом і вставити до упору з обох сторін. Скошена сторона накладок повинна бути звернена вгору;
  • кінці ресори з гумовими накладками вставити в отвори поперечних важелів. При цьому зазначені фломастером лінії центру на ресорі і балці моста повинні співпасти. Щоб гумові наконечники легше вставлялися, їх можна змастити вазеліном (масло може пошкодити гуму!);
 

Установка передньої ресори (до моменту упору верхніх подушок)

Рис. 245. Установка передньої ресори (до моменту упору верхніх подушок)

  • дерев'яну балку покласти на домкрат, щоб обидва її кінця стосувалися кінців ресори (рис. 245), і підняти домкрат, поки не впруться верхні подушки;
  • підставити підкатний домкрат під поперечний важіль, встановити в потрібному положенні і ввести його передню штангу у вушко. Встановити зсередини болт і закріпити гайкою з шайбою. Гайку затягнути від руки. Після цього опустити домкрат;
  • відвести важіль назад і ввести його другу штангу у вушко. Поєднати отвори, вставити і затягнути болт з гайкою шайбою;
  • встановити верхній кронштейн підвіски і затягнути болти моментом 40-50 Н·м;
  • підвести стійку амортизатора до поворотного кулака і загорнути чотири болта кріплення моментом 300-320 Н·м;
  • приєднати рульову тягу, загорнути гайку моментом 120— 130 Н·м;
  • встановити гальмівний супорт. Болти затягнути моментом 175-205 Н·м;
  • встановити колеса, болти затягнути моментом 160-180 Н·м. Зазвичай вказані роботи проводяться на підйомнику або оглядовій канаві. В іншому випадку робочий простір при виконанні цих операцій буде сильно обмежена;
 

Встановлення монтажного кронштейна і нижньої подушки (вказаний стрілкою болт з встановленою втулкою завернути від руки)

Рис. 246. Встановлення монтажного кронштейна і нижньої подушки (вказаний стрілкою болт з встановленою втулкою завернути від руки)

  • встановити монтажні кронштейни 6 і 9 (див. рис. 242) і нижні гумові накладки 4 і 10, після чого прикрутити в місці, показаному на рис. 246. Втулка 7 (див. рис. 242) повинна увійти в отвір. При цьому звернути увагу, що плоска накладка встановлюється з боку водія, більш висока — з боку пасажира;
 

Остаточна установка монтажного кронштейна

Рис. 247. Остаточна установка монтажного кронштейна

  • загорнути по черзі чотири центральних болта (рис. 247) і нагвинтити від руки по колу, не затягуючи до кінця. Позначений стрілкою на рис. 246 болт затягнути моментом 140-160 Н·м;
  • вставити підходящий стержень в кронштейн (див. рис. 247) і поєднати його отвір з верхньої різьбленням (втулку поки не встановлювати). Затягнути чотири центральних болта моментом 65-75 Н·м;
  • вийняти стрижень, вставити болт з втулкою і затягнути моментом 140-160 Н·м;
 

Кріплення поперечного важеля

Рис. 248. Кріплення поперечного важеля

  • відкотити автомобіль приблизно на 1 м вперед, потім назад, кілька разів покачати. Затягнути кріплення поперечного важеля в місцях, показаних на рис. 248, моментом 130-150 Н·м;
  • кілька разів натиснути на педаль гальма до задовільного тиску в системі.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner